آخرین اخبار
۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۳
خبر خوش برای این قشر از جامعه | وام فوری صد میلیون تومانی به این افراد تعلق می گیرد
بازدید:۲۷۶
طرح تسهیلاتی «کالا نو» در راستای افزایش قدرت خرید مشتریان و حمایت از کالای داخلی باکیفیت، ارائه شده است.
کد خبر : ۹۵۸۵۰

براساس این طرح تسهیلاتی، مشتریان این امکان را دارند تا سقف اعتبار تعیین شده را برای خرید کالاها و محصولات مورد نیاز خود از فروشگاه‌های طرف قرارداد این بانک صرف کنند.

 

 

 این وام در سه مبلغ ۲۰ میلیون، ۵۰ میلیون و ۱۰۰ میلیون تومان ارائه شد و افرادی امکان استفاده از آن را دارند که قبلا آن را دریافت نکرده باشند. افراد به منظور استفاده از این تسهیلات باید در یکی از شعبه‌های این مجموعه سپرده قرض الحسنه افتتاح کنند.

 


اشخاصی که مایل به دریافت این وام هستند باید دارای رتبه اعتباری آ یا بی بوده و چک دیجیتال و سفته الکترونیکی هم داشته باشند. بعد از دریافت این وام و خرید کالاها و محصولات مورد نیاز، ظرف مدت ۲۴ ماه امکان بازپرداخت اصل و سود آن وجود دارد.

مجموعه‌های گلدیران، پاکشوما، مادیران، بلانتون، کویرموتور، ایران دوچرخ، یوروپلاس و دیپوینت طرف قرارداد بانک تجارت هستند و امکان خرید تولیدات این مجموعه‌ها با استفاده از تسهیلات مذکور وجود دارد.

 


نکاتی که قبل از دریافت تسهیلات کالانو باید بدانید؟

 

 

لازم به ذکر است که به منظور درخواست این تسهیلات نیازی به مراجعه حضوری در شعب بانک تجارت نیست و می‌توان از طریق اپلیکیشن باجت برای این وام درخواست داد. اپلیکیشن باجت در درگاه‌های بازار و مایکت قابل دانلود است. مشتریان دارای رتبه اعتباری آ و ب می‌توانند تمامی مراحل دریافت این وام را به صورت آنلاین طی کنند. افراد باید بدانند که تنها طی یک ماه امکان استفاده از این مبلغ وام را دارند.

 

 

ضمنا این تسهیلات به دارندگان رتبه اعتباری سی و دی تعلق نمی‌گیرد.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها